Curs d’estiu sobre alumnes amb altes capacitats: detecció i estratègies d’intervenció

ImageDins la programació d’estiu de la Universitat de Girona 2012, la ColActiva ha estat convidada a intervenir en el curs sobre Alumnes amb altes capacitats: detecció i estratègies d’intervenció. El 18 de juliol vam presentar en una sessió de dues hores “Des… emboliquem la troca…”, un projecte de creació d’una intervenció d’art efímer al Girona, temps de flors 2012, que vam portar a terme conjuntament amb una plataforma d’arquitectes i nenes i nois amb altes capacitats.

Aquest curs d’estiu, coordinat per la Fanjac, ha comptat amb l’assistència de quaranta persones, molts d’ells mestres i psicòlegs que s’estan formant en treball cooperatiu i col·laboratiu, creativitat, i les especificitats dels nens i nenes amb altes capacitats i com atendre’ls adequadament des de les aules. La intervenció de la ColActiva es va centrar en l’exposició de la nostra experiència pràctica al llarg d’aquesta primavera 2012 en l’àmbit de l’educació no formal; i també en la defensa argumentada del treball per projectes i la potenciació de la creativitat com a elements clau per la renovació pedagògica i per atendre més adequadament els alumnes amb altes capacitats i també tot altre tipus de diversitat.

Podeu consultar la presentació al següent enllaç: Presentació Escola Estiu FANJAC-UdG_LaColActiva

Quant a lacolactiva

creativitat, emprenedoria, gestió de continguts, infomediació, art efímer i esdeveniments, "tallers de creativitat" i "tècniques de creativitat", literatura, humor i molt més
Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s